SZ CHKT Fórum

Diskusné fórum o certifikácii, vzdelávaní, programe Leaklog a iných činnostiach zväzu.

Nie ste prihlásený.

#1 4.5.2014 19:05:49

Reiprich Peter
Člen
Registered: 8.1.2012
Posts: 2

Prenesenie okruhov zákazníka k inému zákazníkovi

Zdravím Vás.
V novej verzii programu 1.0.0 sa do exportu databázy zákazníka nasáčkuje aj pohyb chladiva. Je to v poriadku ? Nevidím v tom nejaký význam.
Ako sa dajú premiestniť okruhy a ich kontroly/opravy k inému zákazníkovi, ktorý už je v databáze? Cez export údajov zýkazníka do inej dazabázy a následný import mi nejako nefunguje. Viete mi nejako poradiť?
Ďakujem za odpoveď
S pozdravom
Peter

Offline

#2 5.5.2014 21:13:46

michaltomlein
Administrator
Registered: 2.2.2011
Posts: 57

Re: Prenesenie okruhov zákazníka k inému zákazníkovi

Ahoj,

Ten pohyb, ako aj niektoré iné tabuľky (kontrolóri, montážne listy), som tam dal, lebo to umožňuje otvoriť exportovanú databázu a nemať tam záporné čísla na sklade (samozrejme, ani správne čísla, ale aspoň kladné). Kontrolóri a montážne listy majú väzby s kontrolami.
Prišlo mi lepšie to tam dať ako nedať, lebo pri importe je možné to vynechať jedným kliknutím. Možno to nemá význam. Mali by sme to zrušiť?

Ďalšia verzia bude mať funkciu presúvania okruhov k inému zákazníkovi. Ak máš k tomuto nejaké predstavy/požiadavky, daj vedieť čo najskôr. Rozmýšľam hlavne nad tým, či by niekde mala byť informácia, že daný okruh bol presunutý a v akej forme. Možno nejaký nový záznamník zmien v okruhu, ktorý by sa dal použiť aj na iné veci. Alebo možno zaviesť novú kontrolu.

Michal

Offline

#3 6.5.2014 16:43:33

Reiprich Peter
Člen
Registered: 8.1.2012
Posts: 2

Re: Prenesenie okruhov zákazníka k inému zákazníkovi

Ahojte.
No. Po vysvetlení mi tie montážne listy a kontrolóri príde ako celkom dobrá vec. Veď ku každej kontrole môže byť vytvorený montážny list, ku ktorému je aj kontrolór. Ale s tým chladivom  ... ??? Mne to príde ako zbytočné. A nehovorím o tom, keď je tam obrovský pohyb chladiva ten import trvá hodnú chvíľu aj na výkonných PC. Skúsme to tam zatiaľ nechať a uvidíme, čo povedia ostatní.

Presun by som riešil ako "ODSTRÁNIŤ" čiže "PRESUNÚŤ" . Po kliknutí na "presunúť okruh" sa zobrazí zoznam zákazníkov. Po kliknutí na zákazníka sa objaví okno pre potvrdenie - napísať "PRESUNÚŤ". Aby sa to nestalo nejako omylom.
Čo sa týka doplnenia údajov o pôvodnom majiteľovi - dal by som to tam, ale ako zobraziť len na vyžiadanie tak ako info o servisnej organizácii. Nejako ešte vyriešiť IČ okruhov, lebo u zákazníka môže už existovať okruh s rovnakým IČ ako presúvame. Nech sa vyhodí hláška o tom, že takýto okruh s takýmto IČ už existuje a treba ho zmeniť.
Dúfam, že to veľmi nekomplikujem. Ale možno sa to raz pridá aj iným.
Zatiaľ Čafte

Offline

#4 13.5.2014 23:36:56

michaltomlein
Administrator
Registered: 2.2.2011
Posts: 57

Re: Prenesenie okruhov zákazníka k inému zákazníkovi

Ahoj,

Takže presúvanie okruhov už v nejakej podobe funguje (zatiaľ ale nie je publikovaná nová verzia).

Vyžadovať potvrdenie slovom PRESUNÚŤ sa mi v tomto prípade nezdá potrebné, lebo po zobrazení dialógu o presunutí je najprv potrebné vybrať cieľového zákazníka. Nie je možné priamo stlačiť Presunúť. Navyše už máme funkciu Krok späť a funkcia presunúť nebude na takom viditeľnom mieste ako tlačidlo Odstrániť okruh (bude v menu Okruh).

Tu je obrázok, ako zatiaľ vyzerá ten dialóg (na obrázku už po výbere cieľového zákazníka):



Po výbere zákazníka program navrhne nové IČ pre okruh (ak je u daného zákazníka voľné pôvodné IČ, navrhne to, inak najmenšie voľné).

Stále však rozmýšľam nad tým, ako riešiť informáciu o pôvodnom majiteľovi. Zatiaľ som ju pridal do zoznamu kontrol aj do tabuľky kontrol (viď obrázky nižšie), ale v tabuľke kontrol (úniky, tlaky a teploty) to asi vôbec nemusí byť. Rád si nechám poradiť. Možno tam naozaj treba dať možnosť skryť informácie o presunutí.

Mimochodom teraz to funguje tak, že si to pamätá všetky presunutia (ak ich bolo viac) a medzi kontrolami sa zobrazia všetky na správnom mieste podľa dátumu.


Offline

Zápätie

Powered by FluxBB